Regulamente Generale
- Ghid privind masurile organizatorice si de functionare a Universitatii Valahia din Targoviste, in conditii de siguranta epidemiologica pentru prevenirea imbolnavirilor cu virusul SARS-CoV-2
- Ghid pentru egalitatea de gen la Universitatea Valahia din Târgoviste
- REG 01 – CSUTGV – Regulament de organizare și functionare al Clubului Sportiv Universitar din Targoviste
- REG 01 – GL – Regulament de organizare si functionare a grupuui de lucru pentru riscuri de coruptie
- REG 01 – BAA Regulament de organizare si functionare a Biroului Achizitii si Aprovizionare
- REG 01 – BI Regulament de organizare si functionare a Biroului investitii
- REG 01 – BC Regulament de organizare si functionare a Biroului contabilitate
- REG 01 – BF Regulament de organizare si functionare a Biroului Financia si Bugete
- REG 01 – BIC Regulament de organizare si functionare a biroului imagine si comunicare
- REG 01 – BRIE+PPTI Regulament de organizare si functionare a Biroului relatii internationale, Erasmus+, Programe proiecte si tehnologia informatiei
- REG 01 – BRUS Regulament de organizare si functionare a BRUS
- REG 01 – BSS Regulament de organizare si functionare a Biroului Servicii sociale
- REG 01 – BU Regulament de organizare si functionare a Bibliotecii Universitatii Valahia din Targoviste
- REG 01 – CCOCLME Regulament de organizare si functionare a compartimentului de consiliere, orientare in cariera si legatura cu mediul economic
- REG 01 – DTA Regulament de organizare si functionare a Directiei Tehnico-Administrative
- REG 01 – DEGR Regulament de organizare si functionare a Directiei economice si gestiunea resurselor
- REG 01 – DSGU Regulamentul de organizare si functionare a DSGU
- REG 01 – OJ Regulament de organizare si functionare a Oficiului Juridic
- REG 01 – Q1 Regulament de organizare si functionare a Comisiei pentru Evaluarea si asigurarea calitatii
- REG 01 – VUP Regulament de organizare si functionare a editurii VUP
- REG 01 – BGP Rgulament de organizare si functionare a Biroului gestiune si patrimoniu
- REG 01 – BTT Regulament de organizare si functionare a Biroului de transfer tehnologic
- REG 01 – SENAT – Regulament de organizare și funcționare a Senatului Universității „Valahia” din Târgoviște
- REG 01 – ROF SASVT
- REG 01 – B7 – ROF Consiliul Consultativ pentru Strategii al Universitatii Valahia din Targoviste (CCS-UVT)
- REG 01 – B8 – Regulament de organizare si functionare a clubului Doctor Honoris Causa UVT
- REG 01 – C1 – ROF Consiliul Pentru Invatamant si Asigurarea Calitatii
- REG 01 – C2 – Regulament de organizare si functionare a consiliului pentru probleme sociale si studentesti
- REG 01 – C3 – Regulament de organizare si functionare a consiliului pentru dezvoltare institutionala si relatii internationale
- REG 01 – C4 – ROF al Consiliului pentru Cercetare Stiintifica si Creatie Universitara
- REG 01 – CM – ROF Comisie monitorizare Ed1. 2017
- REG 01 – IOSUD – Regulament de orgnizare si functionare a IOSUD – UVT
- REG 01 – SDSEU – Regulamentul Scolii Doctorale de Stiinte Economice si Umaniste a UVT
- REG 01 – SDSI – Regulamentul Scolii Ddoctorale de Stiinte Ingineresti a UVT
- REG 01 – D3 – ROF ICSTM editia 2
- REG 01 – F1 – ROF Facultatea de Teologie Ortodoxa si Stiintele Educatiei
- REG 01 – F2 – ROF Facultatea de Drept si Stiinte Administrative
- REG 01 – DSLS – Regulamentul de organizare și funcționare a departamentului de studii in limbi straine
- REG 01 – ROF DPPD
- REG 01 – CAPI – ROF Compartimentul Audit
- REG 01 – DIDFC – Regulamentul de organizare și funcționare a departamentului de învățământ la distanță și formare continuă
- REG 01 – Q2 – Regulament de organizare si functionare a Compartimentului Evaluarea si asigurarea callitatii
- REG 01 – Regulament de organizare si functionare a UVT
- REG 02 – Regulament privind activitatea profesionala a studentilor – RAPS
- REG 03 – Regulament de organizare si desfasurare a activitatii de cercetare
- REG 04 – Regulamentul Comisiei de etica
- REG 06 – Regulament privind activitatea didactica
- REG 07 – Regulament privind examinarea si notarea studentilor
- REG 08 – Regulament privind initierea, aprobarea, monitorizarea si evaluarea periodica a programelor de studiu si activitatilor de cercetare
- REG 10 – Regulament institutional de organizare si desfasurare a programelor de studii universitare de doctorat in UVT
- REG 11 – Regulament privind organizarea si desfasurarea studiilor universitare de master
- REG 13 – Regulament pentru acordarea premiilor de excelenta, titlurilor onorifice si premiul meritului cercetarii stiintiifice
- REG 14 – Regulament privind organizarea si functionarea caminelor studentesti
- REG 15 – Regulamentul de organizare si functionare al Centrului de Analiza si Dezvoltare Pedagogica C.A.D.P
- REG 16 – Regulament privind organizarea si functionarea programelor postuniversitare
- REG 18 – Regulament pentru deplasarile in strainatate
- REG 24 – Regulament pentru alegerea studentilor reprezentanti in cadrul UVT
- REG 26 – Regulament privind organizarea si desfasurarea examenului de licenta, diploma si disertatie
- REG 27 – Regulament privind organizarea si desfasurarea programelor de conversie profesionala
- REG 28 – Regulament privind acordarea titlului de Membru de Onoare al Senatului UVT
- REG 30 – Regulament de organizare a concursului de admitere in ciclul de studii universitare de licenta pentru anul universitar 2024-2025
- REG 31 – Regulament de organizare a concursului de admitere in ciclul de studii universitare de master pentru anul universitar 2024-2024
- REG 32 – Proces abilitare conducere doctorat
- REG 33 – Regulament privind programele de stimulare a studentilor cu performante inalte de invatare si a celor cu dificultati de invatare
- REG 34 – Regulament privind tutoriatul studentilor din universitatea valahia
- REG 35 – Regulament de organizare a admiterii la studii universitare de doctorat – 2024-2025
- REG 36 – Regulament privind mobilitatile studentesti in cadrul programelor comunitare
- REG 37 – Acordare titluri onorifice
- REG 38 – Regulament privind regimul actelor de studii si al documentelor universitare in UVT
- REG 39 – Regulament GDPR
- REG 40 – Regulament de utilizare a retelei informatice in UVT
- REG 41 – Regulamentul institutional de organizare si desfasurare a programelor postdoctorale de cercetare avansata in UVT
Metodologii
- M01 – Metodologia de desfăşurare a concursului public de ocupare a postului de Director al consiliului studiilor universitare de doctorat (CSUD) din Universitatea „Valahia” Târgovişte
- M02 – Metodologia organizării şi desfăşurării concursului de selectți de mobilități erasmus+ cadre didactice
- M03 – Metodologia de aprobare a solicitarii de prelungire a activitatii 2024-2025
- M04 – Metodologia privind intocmirea raportului de autoevaluare a activitati IOSUD
- M05 – Metodologia obţinerii certificatului de competenţă lingvistică în Universitatea „Valahia” din Târgovişte
- M06 – Metodologia privind organizarea si functionarea Biroului de consiliere, orientare in cariera si legatura cu mediul economic din cadrul Universitatii „Valahia” din Targoviste
- M07 – Metodologia de evaluare a activitatii de cercetare in vederea recunosterii institutionale a centrelor de cercetare 2022-2023
- M08 – Metodologia de alegere a membrilor Consiliului școlii doctorale și de numire a directorului de școala doctorala
- M09 – Metodologia de desemnare a membrilor Consiliului pentru studiile universitare de doctorat
- M10 – Metodologia de admitere a romanilor de pretutindeni in anul universitar 2024-2025
- M11 – Metodologia de organizare a admiterii la studii universitare de doctorat
- M12 – Organizarea programelor de formare psihopedagogica
- M13 – Metodologia de admitere la programele formare psihopedagogica
- M14 – Metodologia si criteriile de acordare a gradatiei de merit
- M15 – Metodologia de concurs pentru ocuparea posturilor didactice si de cercetare
- M16 – Metodologia privind organizarea si desfasurarea examenului de promovare in cariera didactica
- M17 – Metodologia privind organizarea si desfasurarea admiterii la programele postdoctorale de cercetare avansata in UVT
- M18 – Metodologia referitoare la procesul de constituire si de alegere a structurilor si functiilor de conducere UVT
- M19 – Metodologia de finalizare a programelor de formare psihopedagogica
- M20 – Metodologie de solutionare a sesizarilor cu privire la nerespectarea standardelor de calitate
- M21 – Metodologie de evaluare a tezelor de doctorat de catre comisia de indrumare
- M 22 – Metodologia organizarii și desfășurării procesului de obținere a atestatului de abilitare
- M23 – Metodologie finalizare an pregatitor pentru cetatenii straini
- M24 – Metodologie privind organizarea și desfășurarea admiterii la programele de conversie profesionala a cadrelor didactice din învățământul preuniversitar pentru anul universitar 2024–2025
- M25 – Metodologia privind organizarea si functionarea Compartimentului de consiliere, orientare in cariera si legatura cu mediul economic
- M26 – Metodologia privind primirea la studii universitare de licență, masterat și doctorat la UVT a cetățenilor străini din state terte UE
- M27 Metodologia privind organizarea si desfasurarea procesului de acordare granturi pentru sustinerea financiara a activitatii de cercetare stiintifica a studentilor doctoranzi din UVT
- M28 Metodologie de finalizare a studiilor pentru programele de conversie profesionala
- M29 Metodologia pentru stabilirea criteriilor de acordare a CFP
- M30 – Metodologia de acordare a burselor pentru studenti licenta si master
- M31 – Metodologie de evaluare a performantelor profesionale individuale ale personalului didactic auxiliar, administrativ și de cercetare din UVT
- M32 – Metodologia privind recunoasterea automata de catre UVT a functiilor didactice obtinute in institutiile de invatamant acreditate din strainatate
- M 33 – Metodologia privind organizarea si funcționarea Centrului de consiliere si orientare in cariera din cadrul UVT
- Metodologia privind evaluarea periodica a rezultatelor si performantelor personalului didactic
- Metodologie intocmire state de functii
- Anexa 1 f 054.2010 – Stat de functiuni si de personal didactic
- Anexa 2 f 048.2010.ed.1 – Formatii de studii
- Anexa 3 f 080.2010 – Nota de comanda
- Anexa 4 f 059.2010.ed.1 – Fisa postului
- Anexa 5 f 352.2012.ed.1 – Cerere norma cercetare departament
- Anexa 6 f 353.2012.ed.1 – Cerere norma cercetare centru cercetare
- Anexa 7 f 049.2010 – plan anual individual de cercetare
- Anexa 8 f 055.2010.ed.2 – Acoperire posturi vacante in plata cu ora
- Anexa 9 f 012.2010.ed.2 – Fisa disciplinei
- Anexa 10 f 063.2010.ed.2 – Declaratie norme didactice
- Anexa 11 f 313.2010.ed.2 – Cerere plata cu ora
- Anexa 12 f 337.2012.ed.2 – Acord plata cu ora
- Anexa 13 f 299.2010.ed.1 – Faz model nou
- Anexa 14 f 057.2010 – Situatie plata cu ora
- Anexa 15 f 051.2010.ed.2 – Program de recuperare a orelor
Regulamente Social si Studenti
- Regulamentul de organizare si functionare a Consiliului pentru Probleme Sociale si Studentesti
- Regulamentul privind organizarea si functionarea caminelor studentesti
- Anexa nr. 1 – Model Contract de inchiriere Camin