Certificat grad ridicat de incredere 2021-2026
Sigla Universitatea Valahia din Târgoviște
Aracis 2022
Caută
Close this search box.

Studiu Buna practica de sustinere analiza a mediului antreprenorial la nivel regional

Proiectul cu titlul Visul tau, afacerea de maine ! cod MySMIS 105949 este suspendat pana in data de 22 februarie 2019 si se va relua dupa aceasta data. Se mai pot face inscrieri la cursurile de competente antreprenoriale pentru persoane din judetele Arges, Calarasi, Ialomita si Dambovita in limita locurilor disponibile in fiecare judet. Relatii puteti obtine la adresa de mail alina_chiornita@yahoo.com. Va asteptam!

Anunt stagiu practica
Rezultate finale dupa contestatii
Rezultate etapa I
Rezultate etapa a II-a

Anunt prelungire evaluare

METODOLOGIE DE EVALUARE SI SELECTIE PLANURI DE AFACERI PENTRU ACORDAREA DE AJUTOARE DE MINIMIS IN CADRUL PROIECTULUI ”Visul tau, afacerea de maine! – varianta finală

Calendar revizuit depunere plan afaceri

Metodologie concurs – Planuri afaceri proiect 105949.doc
Metodologie concurs – Planuri afaceri proiect 105949.pdf
Declaratie disponibilitate juriu.doc
Declaratie disponibilitate juriu.pdf
Declaratie juriu.docx
Declaratie juriu.pdf
Model Plan afaceri.doc
Model Plan afaceri.pdf
Anexa plan afaceri Proiectii financiare Valahia.ods
Evaluare I – Eligibilitate.docx
Evaluare I – Eligibilitate.pdf
Evaluare II – Punctaj.docx
Evaluare II – Punctaj.pdf
Cerere.doc
Cerere.pdf

Titlul proiectului: VISUL TĂU, AFACEREA DE MÂINE!

Componenta 1 – Romania Start Up Plus
Axa prioritară – Locuri de muncă pentru toți
Operațiunea – Creșterea ocupării prin susținerea întreprinderilor cu profil non-agricol din zona urbană
Schema de ajutor de stat – Romania Start-up Plus

BENEFICIAR – UNIVERSITATEA ”VALAHIA” DIN TÂRGOVIȘTE
COD MYSMIS – POCU/82/3/7/105949 – Proiect cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman;
DURATA – 36 luni (11.01.2018 – 10.01.2021)

OBIECTIVUL GENERAL –Obiectivul general al proiectului il reprezinta incurajarea antreprenoriatului si a ocupării pe cont propriu prin susținerea infiintarii de intreprinderi cu profil nonagricol in mediul urban din Regiunea de dezvoltare Sud-Muntenia. Obiectivul general al proiectului va fi atins prin derularea in proiect a 3 etape (activitati) principale si 1 transversala/secundara (managementul de proiect).

OBIECTIVE SPECIFICE

OS1 – Imbunatatirea competentelor in domeniul antreprenoriatului pentru 310 persoane care intentioneaza sa infiinteze o afacere prin parcurgerea unui program de formare profesionala teoretica si practica.
OS2 – Imbunatatirea cunostintelor practice in domeniul antreprenoriatului pentru 38 persoane ale caror planuri de afaceri au fost selectate spre a fi finantate prin organizarea de stagii de practica adaptate nevoilor fiecarui domeniu de afaceri.
OS3 – Cresterea sanselor de reusita in afaceri pentru 38 de intreprinderi nou create prin acordarea de sprijin financiar, consiliere, consultanta si mentorat in demararea si dezvoltarea afacerii.
OS4 – Cresterea ocuparii la nivelul Regiunii Sud-Muntenia prin crearea a 76 locuri de munca in cadrul intreprinderilor nou create.

REZULTATE

1 metodologie de selectie grup tinta
1 campanie de informare a publicului cu privire la programul de formare antreprenoriala, precum si cu privire la metodologia deselectie a grupului tinta si a planurilor d eafaceri ce vor fi sprijinite in cadrul proiectului.
310 persoane selectate in grupul tinta
310 planuri afaceri elaborate de participanti la cursuri de formare antreprenoriala
310 certificate de absolvire a cursurilor de formare antreprenoriala
38 planuri de afaceri propuse de reprezentantii grupului tinta – aprobate spre a fi sprijinite pentru infiintarea de intreprinderi
38 rapoarte de stagii de practica aferente stagiului efectuat de persoanele ale caror planuri de afaceri au fost selectate in vederea acordarii ajutorului de minimis
38 pachete de servicii personalizate de consiliere, consultanta si mentorat furnizate persoanelor ale caror planuri de afaceri au fost selectate in vederea acordarii ajutorului de minimis
Plata primei transe din ajutorul de minimis pentru 38 intreprinderi nou infiintate in vederea implementarii planurilor de afaceri selectate in cadrul proiectului (maxim 75% din valoarea ajutorului de minimis, asa cum a fost acesta aprobat pe baza planului de afaceri si prevazut in contractul de subventie incheiat)
76 locuri de munca create in cadrul intreprinderilor nou infiintate
Plata transei 2 din ajutorul de minimis pentru acele intreprinderi ce au facut dovada realizarii din activitatea curenta, in termen de 12 luni aferent activitatii 2, de venituri reprezentand minimum 30% din valoarea transei initial (15% din valoarea ajutorului de minimis, asa cum a fost acesta aprobat pe baza planului de afaceri si prevazut in contractul de subventie incheiat)
Studiu „Buna practica” de sustinere / analiza a mediului antreprenorial la nivel regional
Activitatile de informare si publicitate realizate conform Manual identitate vizuala POCU

ACTIVITĂȚILE PROIECTULUI

A 1. Formare antreprenoriala

A1.1 Activitati de informare privind programul de formare antreprenoriala si selectia de grup tinta si planuri de afaceri
A1.2 Selectarea grupului tinta
A1.3 Derularea programului de formare antreprenoriala
A1.4 Selectarea planurilor de afaceri ce vor fi finantate in cadrul proiectului
A1.5 Efectuarea stagii de practica

A 2. Implementarea planurilor de afaceri finantate din fonduri FSE

A2.1 Furnizarea serviciilor personalizate de consiliere / consultanta / mentorat pentru planurile de afaceri selectate
A2.2 Asigurarea infiintarii si demararii functionarii intreprinderilor ce vor realiza planurile de afaceri cu ajutor de minimis in cadrul proiectului
A2.3 Monitorizarea functionarii si dezvoltarii afacerilor finantate
A2.4 Decontarea de catre administratorul schemei de antreprenoriat a sumelor aferente implementarii planurilor de afaceri selectate in cadrul proiectului

A 3. Activitati de monitorizare a functionarii si dezvoltarii afacerilor finantate

A3.1 Monitorizarea functionarii si dezvoltarii afacerilor finantate
A3.2 Acordarea transei doi din ajutoarele de minimis

A4. Managementul proiectului

A4.1 Managementul proiectului

A 5. Informarea si publicitatea proiectului

A5.1 Informarea si publicitatea proiectului

A 6. Activitatea transversală pentru decontarea cheltuielilor indirecte calculate pe baza de rata forfetara

BUGETUL PROIECTULUI

Valoare totală – 9.329.337,89 lei
Valoare totală eligibilă – 9.329.337,89 lei
Valoarea eligibilă nerambursabilă din FEDR/FC/FSE/ILMT – 7.929.937,21 lei
Valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul național – 1.348.352,58 lei
Valoarea cofinanțării eligibile a Beneficiarului – 51.048,10 lei
Valoare subvenție – 178.340 lei x 38 firme = 6.776.920 lei