Certificat grad ridicat de incredere 2021-2026
Sigla Universitatea Valahia din Târgoviște
Aracis 2022
Caută
Close this search box.

Titlul proiectului: InGenius Start-up Xpress! Program de antreprenoriat responsabil în regiunea Sud-Muntenia
Componenta 1 – Romania Start Up Plus
Axa prioritară – Locuri de muncă pentru toți
Operațiunea – Creșterea ocupării prin susținerea întreprinderilor cu profil non-agricol din zona urbană
Schema de ajutor de stat – Romania Start-up Plus

 

BENEFICIAR – UNIVERSITATEA ”VALAHIA” DIN TÂRGOVIȘTE
Partener 1 – LOOP OPERATIONS SRL
Partener 2 – ASOCIAŢIA PENTRU PROMOVAREA ECONOMIEI CUNOAŞTERII
Cod MySMIS – POCU/82/3/7/105825 – Proiect cofinanţat din Fondul Social European prin Programul Operaţional Capital Uman 2014 – 2020

 

Perioada proiectului – 36 LUNI (12.01.2018 – 11.01.2021)

 

OBIECTIVUL GENERAL – este creșterea ocuparii prin susținerea înființarii a 40 de întreprinderi inovatoare si sustenabile cu profil non – agricol, precum si a 80 de noi locuri de munca în zonele urbane din regiunea Sud-Muntenia printr-un program de masuri integrate de dezvoltare a competentelor antreprenoriale – 400 de persoane, mentorat, asistenta pentru dezvoltarea unui plan de afaceri, promovare si sprijin financiar.

 

OBIECTIVE SPECIFICE

OS1 – Îmbunatațirea competențelor antreprenoriale ale 400 de persoane ce intenționează să înființeze o afacere non-agricola în zona urbana din regiunea SM prin derularea unui program integrat de formare antreprenoriala.
OS2 – Dezvoltarea sustenabila a antreprenoriatului în regiunea SM ca masura de ocupare pe cont propriu si oferirea de sprijin pentru inițierea afacerilor, prin organizarea unei competiții de idei de afaceri în vederea subvenționarii a 40 de întreprinderi selectate în urma concursului.
OS3 –Dezvoltarea de mecanisme de susținere si promovare a afacerilor sprijinite si finanțate în cadrul proiectului în vedere asigurarii sustenabilitații si precum si transferului rezultatelor proiectului catre alte domenii si grupuri ținta, prin dezvoltarea unui centru de promovare a antreprenoriatului si derularea unei campanii de stakeholder engagement.

 

REZULTATE

Detalii rezultat – Componenta 1
1. R0.1.1 – 1 Strategie de implementare, monitorizare si control a proiectului realizata;
2. R0.1.2 Rapoarte de activitate si fise de pontaj lunare realizate
3. R0.1.3 Planul achizitiilor publice intocmit si actualizat
4. R0.1.4 Documentatii de achizitie realizate
5. R0.1.5 Proceduri de achizitie derulate
6. R0.1.6 Contracte de furnizare / prestari servicii intocmite
7. R0.1.7 Cheltuieli din cadrul proiectului aprobate si rambursate
8. R0.2.1 2 conferinte ale proiectului (de lansare si incheiere) organizate
9. R0.2.2 25 de comunicate de presa in media scrisa si online
10. R0.2.3 1 pagina de web a proiectului, creata, dezvoltata si actualizata periodic pe parcursul implementarii proiectului
11. R1.1 – 1 campanie de promovare a antreprenoriatului şi informare a publicului ţintă derulată
12. R1.2 – 7 evenimente locale de promovare a antreprenoriatului derulate in cadrul campaniei de promovare
13. R2.1 – 400 de persoane interesate sa inceapa o afacere pe cont propriu selectate in cadrul proiectului
14. R2.2 – 200 de persoane somere şi inactive interesate sa inceapa o afacere pe cont propriu selectate in cadrul proiectului
15. R2.3 – 200 de angajati şi inactive interesate sa inceapa o afacere pe cont propriu selectate in cadrul proiectului
16. R3.1 – 400 de participati la cursurile de competenţe antreprenoriale
17. R3.2 – 20 de grupe de formare antreprenoriala organizate
18. R3.3 cel puţin o grupă de formare antreprenorială organizată în fiecare judeţ din regiunea Sud Muntenia
19. R3.4 – 400 de planuri de afaceri elaborate în cadrul cursurilor de formare antreprenorială
20. R3.5 – 400 de certificate ANC emise absolvenţilor
21. R3.6 – 800 de ore de curs de formare antreprenoriala
22. R3.7 – 1 platforma de formare dezvoltata
23. R3.8 – 1 suport de curs actualizat la standarde
24. R4.1 – 1 platforma de selecţie GT, selecţie de planuri de afaceri şi monitorizare a afacerilor adaptată cerinţelor proiectului
25. R4.2 – 1 concurs de planuri de afaceri organizat
26. R4.3 – 1 Metodologie pentru selectia afacerilor realizata
27. R4.4 40 de afaceri selectate pentru sprijinire
28. R4.5 – 40 de antreprenori – mentori identificati
29. R4.6 – 40 de rapoarte de stagii realizate
30. R5.1 – 60 ore de mentorat acordat pentru fiecare antreprenor pentru dezvoltarea planului de afaceri şi planului de implementare – în cadrul programului de incubare
31. R5.2- 40 de afaceri înfiinţate
32. R5.3 – 80 de locuri de muncă create
33. R6.1 – 1 centru de afaceri înfiinţat
34. R6.2 – 7 evenimente de consultare a mediului de afaceri si stakeholder engagement organizate în cadrul centrului de afaceri
35. R6.3 – 1 baromentru al mediului de afaceri din regiunea Sud Muntenia publicat
36. R6.4 – 1 campanie de stakeholder engagement derulata
37. R6.5 – 1 metodologie de stimulare a micro climatelor pentru sustinerea afacerilor
38. R7.1 – 40 de afaceri sustenabile monitorizate care isi continua activitatea si asigura mentinerea locurilor de munca
39. 7.2 – 1 raport de sustenabilitate realizat
40. R2.1.1 – O metodologie de recrutare si selectie a grupului tinta elaborata in cadrul proiectului
41. R4.5 – 4 afaceri selectate pentru finantare propun măsuri ce vor promova concret dezvoltarea durabilă
42. R4.6 – 4 afaceri selectate pentru finantare propun măsuri pt sprijinirea tranziţiei către o economie cu emisii scăzute de dioxid de carbon şi eficientă din punctul de vedere al utilizării resurselor prin dezvoltarea unor produse, tehnologii sau servicii care contribuie la aplicarea principiilor dezvoltării durabile
43. R4.7 – 4 afaceri selectate pentru finantare propun măsuri care contribuie la dezvoltarea tehnologiei şi/sau a inovării, prin derularea de activităţi specifice, in domeniile prioritare SNC
44. R4.8 – 10 afaceri selectate pentru finantare propun măsuri de implementare a unor soluţii TIC in activitatea economica principala
45. R5.1.1 – un program de incubare „InGenius Bootcamp”dezvoltat şi implementat.
46. R5.1.2 – 12 evenimente de business organizate, sub conceptul ”working dinner”
47. R6.2.2 – 24 de evenimente de business organizate sub egida InGenius Networking
48. R7.1.1 – Metodologie de monitorizare a afacerilor adaptata si dezvoltata in cadrul proiectului

 

ACTIVITĂȚILE PROIECTULUI

A0. Managementul Proiectului
SA 0.1. Coordonarea generala aproiectului
SA 0.2. Informare si publicitate
A1. Realizarea unei campanii de promovare a antreprenoriatului si informare a publicului cu privire la oportunitațile si beneficiile ocuparii pe cont propriu existente
SA 1.1 – Realizarea campaniei de promovare a antreprenoriatului si informare a publicului cu privire la oportunitațile si beneficiile ocuparii pe cont propriu existente
SA1.2 – Organizare evenimente de promovare a antreprenoriatului
A2 . Recrutarea, selectia si evaluarea grupului ținta
SA 2.1 – Recrutarea, selectia si evaluarea grupului ținta
A3. Derularea programului de preincubare – formare antreprenoriala si stagiu de practica în antreprenoriat
SA 3.1. Derularea programului de formare antreprenoriala
SA 3.2 Derularea programului de shadowing – stagiu de practica în antreprenoriat
A4. Derularea concursului de idei de afaceri si selectarea celor 40 de afaceri
SA 4.1. Derularea concursului de idei de afaceri
A5. Implementarea planurilor de afaceri finantate din fonduri FSE
SA 5.1 – Derularea programului personalizat de consiliere si mentorat în vederea înființarii noilor afaceri
SA 5.2 – Înființarea si demararea noilor afaceri si semnarea contractelor de subvenție
SA 5.3 – Sprijinirea implementarii planurilor de afaceri selectate în cadrul proiectului
A6. Dezvoltarea de mecanisme de susținere si promovare a mediului de afaceri în regiunea Sud Muntenia
SA6.1 – Derularea unei campanii de stakeholder engagement si a unei retele de sprijin a mediului de afaceri
SA6.2 – Infiintarea si centrului de sprijin pentru afaceri
A7. Derularea programului de monitorizare a funcționarii si dezvoltarii afacerilor finanțate
SA7.1 – Derularea programului de monitorizare a funcționarii si dezvoltarii afacerilor finanțate

Valoare totală – 11.014.407,44 lei
Valoare totală eligibilă – 11.014.407,44 lei
Valoarea eligibilă nerambursabilă din FEDR/FC/FSE/ILMT – 9.285.447,96 lei
Valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul național – 1.618.682,29 lei
Valoarea cofinanțării eligibile a Beneficiarului – 110.277,19 lei
Valoare subvenție – 178.340 lei x 36 firme = 6.420.240 lei

Despre GDPR