Facultati

Universitatea VALAHIA din Targoviste are in prezent 10 facultati

citeste mai mult

Cercetare

Informatii despre activitatea si centrele de cercetare
citeste mai mult

Doctorat

Structura institutionala academica, investita cu responsabilitatea

citeste mai mult

Studenti

Documente pentru studenti, ofertele de locuri de munca

citeste mai mult

free templates joomla

Acte de studii

 

Telefon: 0740 068482, 0245 206101
Fax: 0245 217692
Email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

ECHIPA:
- Secretar: Florentina GÎLIA
- Secretar: Maricica BRAŞOVEANU

 

PROGRAM PENTRU ELIBERAREA ACTELOR DE STUDII

Luni - Joi: 12.00 - 15.00

 

ATENŢIE ÎN LUNA AUGUST NU SE ELIBEREAZĂ ACTE DE STUDII!

SPECIFIC:

La Biroul Acte de studii se realizează:
• Completarea şi eliberarea următoarele tipuri de acte de studii:
- Diplome de: Licenţă, Absolvire, Inginer, Master, Studii Aprofundate, Studii Postuniversitare de Specializare, Doctor, Conversie Profesionala;
- Certificate de absolvire a cursurilor postuniversitare de perfecţionare;
- Certificate de promovare a examenelor pentru acordarea gradelor didactice;
- Certificate de absolvire a departamentului pentru pregătirea personalului didactic;
- Atestate de Echivalare.
• Arhivarea diplomelor completate şi neeliberate, arhivarea mătcilor de la diplomele eliberate;
• Completarea şi eliberarea duplicatelor (tipizate sau tehnoredactate) după acte de studii;
• Eliberarea duplicatului la foaia matricolă / suplimentul la diplomă;
• Întocmirea Adeverinţelor de autentificare a diplomelor necesare la minister, ambasade, alte instituţii;
• Programele Analitice / Fişele disciplinelor

Programele Analitice / Fişele disciplinelor se eliberează numai la solicitare absolvenţilor. Cererea adresată Rectorului Universităţii “Valahia” din Târgovişte însoţită de copia foii matricole se depune la registratura universităţii sau la secretariatul facultăţii absolvite.

 

CONDIŢII PENTRU ELIBERAREA ACTELOR DE STUDII

Diplomele şi suplimentul la diplomă / foaia matricolă au regim special şi se eliberează doar titularilor sau împuterniciţilor acestora, o singură dată, în original.

 

ACTE NECESARE PENTRU ELIBERAREA ACTELOR DE STUDII:

- Carte de identitate sau paşaport valabile;
- Certificat de căsătorie - sau alt document care atestă schimbarea numelui, dacă modificarea s-a produs ulterior absolvirii studiilor; (copie legalizată prin notariat sau original, legalizarea realizându-se în instituţie contra unei taxe - cf. Ordonanţei de Urgenţă nr.41/2016) ;
- Suplimentul la Diplomă sau Foaia Matricolă pentru absolvenţii altor Universităţi.
- Procură notarială, în original în cazul eliberării actului de studii de către o altă persoană (conf. Art.19 din Regulamentul privind regimul actelor de studii). În cazul cetăţenilor români sau străini cu domiciliul/reşedinţa în străinătate, procura notarială va fi supralegalizată sau apostilată (apostila de la Haga), conform convenţiilor internaţionale, de către autorităţile competente din ţara respectivă. Mandatarul se va legitima cu actul de identitate prevăzut în procură. În cazul absolventelor căsătorite, în procura notarială trebuie să se specifice și numele avut ÎNAINTE de căsătorie (cel din certificatul de naştere).
Procura în original se păstrează, cu termen permanent, în arhiva universităţii.

ATENŢIE
Actele de studii se elibereaza gratuit in primii 5 ani de la promovarea examenului de finalizare. După acest termen se percepe taxă de arhivare.
Diplomele MAI VECHI de 5 ani NU SE ELIBEREAZĂ PE LOC, eliberarea acestora se face pe baza unei cereri, care se depune la biroul Registratură sau se poate trimite pe email la adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. şi pe fax la numărul 0245-217692. Termenul de eliberare este de 5 ZILE LUCRĂTOARE de la depunerea cererii.

 

ÎNTOCMIREA ŞI ELIBERAREA DUPLICATELOR

Duplicatul unui act de studii se eliberează conform Deciziei Rectorului universităţii/Consiliului de Administraţie.
Duplicatul unui act de studii se eliberează, de regulă, o singură dată.



DOCUMENTE NECESARE ELIBERĂRII DUPLICATULUI:
- Monitorul Oficial al României – exemplar integral şi original – în care a apărut anunţul pierderii actului (actelor) de studii sau actul de studii în cauză, dacă actul de studii este deteriorat/plastifiat. În anunţ vor fi menţionate denumirea actului, numele şi prenumele titularului, anul finalizării studiilor, seria şi numărul actului respectiv, numărul şi data eliberării acestuia, denumirea instituţiei care l-a eliberat.
- În cazul în care nu mai deţineţi nici o copie a actului pierdut, puteţi solicita o adeverinţă cu datele necesare publicării în Monitorul Oficial.
- Declaraţie pe propria răspundere, autentificată la notar public, privind împrejurările în care
actul a fost pierdut, distrus complet sau deteriorat parţial, deasemenea în original;
- Certificatul de Naştere copie legalizată la notar ;
- Certificat de căsătorie copie legalizată la notar ;
- Două fotografii (3/4 cm) color, realizate recent, pe hârtie fotografică;
- Timbru Fiscal de 1 Leu, pentru fiecare act de studii pierdut;
- Chitanţă reprezentând taxa aferentă pentru eliberarea duplicatului;
- Cerere de întocmire a duplicatului, adresată Rectorului universităţii.
Dosarul cuprinzând documentele menţionate mai sus se depune la registratura universităţii.
Duplicatul se eliberează în 30 de zile de la înregistrarea cererii.
Eliberarea duplicatului se face personal sau prin mandatar, în condiţiile specificate mai sus.

 

CONFIRMARI ALE ACTELOR DE STUDII

Adeverinţele de autenticitate / confirmări ale actelor de studii (în limba română), solicitate de către MEN sau de către diverse instituţii în scopul echivalării sau vizării acestora în străinătate, se eliberează la cererea absolvenţilor.
Adeverinţe de confirmare a actelor de studii, în limba engleză, în vederea echivalării actelor de studii în străinătate se eliberează la cererea absolvenţilor.
Cererea, însoţită de copii ale diplomelor şi foii matricole/suplimentului se depun la registratura universităţii.
Universitatea „Valahia” din Târgovişte poate trimite la o adresă cerută de dumneavoastră, copii confirmate ale diplomei şi anexei la diplomă (foaia matricolă sau suplimentul la diplomă), într- un plic sigilat cu ştampila Universităţii. Deoarece originalele actelor menţionate mai sus sunt în posesia dumneavoastră, avem nevoie de copii ale acestor acte (aduse de cineva,transmise prin fax la nr. 0245217692 sau scanate şi ataşate pe mail la adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. ). Aceste copii vor fi confirmate (în scris), semnate şi ştampilate.

 

RECOMANDARI

- Pastrati in bune conditii actele de studii si evitati depunerea acestora la dosarele de concurs.
- Nu plastifiaţi originalele actelor de studii, deoarece puteţi avea dificultăţi în privinţa autentificării şi apostilării acestora.

Taxe aferente actelor de studii în anul universitar 2017 – 2018

Regulament privind regimul actelor de studii in sistemul de invatamant superior

 

Nr.

crt.

Tipuri de activitate

Cuantum taxă

2017-2018

Cuantum taxă pt. studenţi din state non UE  2017-2018
 1 Diplome în regim de urgenţă (14 zile lucrătoare) în primele 12 luni de la finalizare 400 lei 300 EUR
 2 Duplicat diplomă, certificat, atestat 400 lei 150 EUR
 3 Duplicat supliment la diplomă/foaie matricolă 400 lei 150 EUR
 4 Echivalarea studiilor de scurtă durată cu ciclul I de studii universitare de licenţă pt. cadrele didactice din sistemul de învăţământ preuniversitar 200 lei -
 5 Păstrarea şi arhivarea actelor de studii – diplome, certificate, atestate, ridicate după expirarea duratei de 5 (cinci) ani de la absolvire 300 lei 100 EUR
 6 Programa completă de studii 600 lei 250 EUR
 7 Programă incompletă de studii în vederea echivalării de discipline 125 lei/programă 100 EUR/programă
 8 Confirmări ale actelor de studii (adeverinţe sau documente în plic sigilat) 200 lei 100 EUR

Gasiti-ne pe google maps

Bd. Carol I, Nr. 2, 130024
Targoviste
Dambovita

Tel: +40/245/206101
Fax: +40/245/217692
Email: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.